curlymomms Poly-ana bende biogaia denedim beter etti , sab simpleks etki etmedi simdi metsildeyiz onuda anlamadim valla hepsi bos
Poly-ana curlymomms Gerçekten öyle. Naçizane bacak egzersizi yaptırın bol bol bisiklet sürme gibi bu sırada gazı kolay çıkıyor bebekte gaz çıkarmayı keşfediyor yavaş yavaş
curlymomms gulistan536_ inanin hic bilmiyorum yorum yapamam ama bende bir tanidigimdan duydum bunu soyle anlatayim: tanidigim bebegine dogdugu gunden beri hemde biberon ile kimyon icirmis sonra ermeni bir doktor gormus demis ne guzel hic gaz sorunu yok oda eger kizmassaniz soylim ben kimyonlu su veriyorum tarzinda anlatmis.. doktorda neden kizayim eskiden osmanlida hep verilirmis bebeklere demis vermeye devam edin demis
B_2603 gulistan536_ bir aydan sonra vermiştim galiba ama gaz damlalarını da hemen veriyorlar zaten bence bir şey olmaz nasıl yeni doğduğunda şekerli su verdiysek,😂 ama bir çay kaşığı çok değil yine de detaylı bilgi veremiyroum :(
aslansmoms curlymomms BEEENNN kimyonu öve öve bitiremem yani ben 1 haftalık bile değildi verdiğimde. İlk zamanlar her gün kaynatıp soğutup veriyordum sonra zor geldi direkt kaşığın ucuna kimyon kalanına su koyup veriyordum. O kadar faydasını gördüm ki 3 aylık olana kadar verdim sıkıştığında. 1 aydan sonra gaz damlası fayda etmişti çok sıkıştığında kimyon verdim. Hiç korkma bana bir doktor söylemişti kendi bebeğine de kullanmış çünkü.
curlymomms aslansmoms bize yaramiyor gaz damlalari 🥹 bir sure devam edecegim kimyona yalniz her gun mu veriyordunuz o surecte gunde kac kere vs?
1cocuksevdasi B_2603 gerçekten burda bişey sormaya çekiniyorum artık eskiden beri yapılan şeyler şimdi herkes onerilmiyor diyor bizde eski yöntemlerle büyüdük şimdiki bebeklere yapsak ne var ki abartilmadigi sürece öyle değil mi sanki yiyip içtiğimiz herşey doğalmış gibi onun içeriği kötü onun içeriği temiz değil hep böyle yazıyorlar
B_2603 1cocuksevdasi yani tepki verilir ama gerçekten kötü olan bir şeye bunlar normal olan şeylere bile karışır oldular o yüzden çok yazmıyorum ,😊😑
Poly-ana curlymomms Bisiklet sürme i love youdan daha etkili dizlerini karnına kadar çekip bırakıp yani deneyin siz yine de her bebek farklı ona hangisi daha iyi gelecekse
aslansmoms curlymomms damlalar fayda edene kadar her gün verdim.etmeseydi hergün verirdim 1-2 çay kaşığı demlenmiş halini. Bize sab simplex ve bio gaia fayda etmişti. Sonrasında çok sancılandığında veriyordum.
ilkaay0 B_2603 benim annemde şekerli su verdi birazcık gözlerinde sarılık vardı ilerlemeden atlattık çok şükür 😁 kimyonlu su da gerçekten hayat kurtarıyor ben ilk başta suyla demleyip veriyordum şimdi yemeklerinin içine atıyorum çok da memnunum bence etkisini de çok çabuk gösteriyor. Annemin tecrübelerine çok güveniyorum o yüzden hiç tereddüt etmedim.
B_2603 ilkaay0 ne güzel ilkayy❣️❣️❣️❣️❣️ ya ben nasıl olur falan demiştim anneme korkmuştum ama sonra dinledim iyi ki dinlemişim ☺️
edefneee curlymomms şuan dünyaya adapte olmaya çalışıyor sadece sizin kucağınızı istiyor benim bebeğimde o zamanlar uyuşmadığı ve emmediği zaman sürekli ağlıyordu ve huzursuzdu hep böyle mi olacak diyordum ama geçiyor biraz sabretmek lazım
Atmm_ curlymomms seni o kadae iyi anlıyorum ki, bebeğim şu an 3,5 aylık gaz yeni yeni bitti ama hiç bitmicek gibiydi sürekli bu bebek hiç mi susmicak diye ağlardım milletin bebeği dururdu özenirdim benim bebeiğim sadece ağlarken dururdu ama emin ol geçiyo biraz sancılı oluyor ama bitiyor zamanla ben en çok sapsimplex şuruptan memnun kaldım bi dene 4 saat aralıkalrla verdim ama saati saatine hiç geçirmeden ver. Ve gaz masajını günde birkaç kez yap gaz çıkarmada bile yao ayaklarını daire çizdir bu gaz zamanı gelmeden bitmiyo ama bu sekilde hafifler.
curlymomms Atmm_ bende cok kotuyum dun hungur hungur agladim anneme geldim kalmaya dayanamayip cildiracak gibi oluyorum 35 gundur sadece aglama sesi var beynimde kulaklarimda .. 3 ayda bitiyor 4 ayda bitiyor diyenler var kimisi 6 ay kimi 1 yas diyor korkuyorum 🥹
Berfboz Ben de tane kimyonu demleyip 2-3 çay kaşığı veriyorum bazen. Bebeğim 2,5 aylık. Çok ciddi fayda gördüğümü söyleyemem yani mucize beklemeyin. Bazen rezene anason kimyon karışımı yapıyorum ebem önermişti, sanki daha kaliteli uyuyor bebeğim içince.
curlymomms Berfboz kimyondan sonra guzel uyudu benimkide tabi mama icin uyandi aglayarak her zamanki gibi mama icti yine agladi aglama devam 🥹
Atmm_ curlymomms bana da öyle demişlerde 3 aydan sonra tamamen azaldı hiç korkma emin ol ki geçiyo bebeğinle çok güzel vakit geçiriyosun ben 40 gün annemde kaldım korkudan sonra eve gelebildim dediğim gibi damla kullanman çok iyi olur