kizlar cevresinde veya birebir kendi veren var mi? 1 cay bardagi suyu kaynatip icerisine 1 tatli kasigi toz kimyon 1 tasim kaynatip sogutup 35 gunluk bebegime 2 cay kasigi kadar verdim 2 gun ilk verdigimde guzel uyudu gazini guzel cikardi daha sonra korkup vermedim fakat bugun yine verdim 2 hafta gectikten sonra bebegim gene guzelce kakasini yapip guzelce uykusunu cekti tarifi ibrahim saracoglunun videosundan aldim. dipnot geceyim; bebegim dogdugu ilk gunden beri surekli aglayan sadece beslenirken ve uyurken susan bir bebek doktorlar sadece gaz diyip geciyor ben artik kafayi yiyecek duruma geldim. Cocuk sadece ve sadece agliyor baska yaptigi hic bisey yok .. gaz masajlari kolik muzikleri almadigimiz ana kucaklari kalmadi. gaz damlalari deniyoruz surekli bu arada meme reddide var o kadar agliyorki memeyi bile tutmuyor .. mama ile devam ediyoruz her mamadan once memeyi veriyorum ama guclu cekmiyor.. yani sorun ustune sorun birde uykusu cok hafif uyuyor ve 10 dakika sonra hep kalkiyor aklimi yitiricem ben artik.. kimyonlu su mu iyi geliyor anlamadim ama cocuk uyuyor … varmi cevresinde kullanan veya kendi kullanan bebegine inanin caresizlik her seyi yaptiriyor insana