Maka_Paka 4 aylık bebeğimin ayakları çok terliyor. Çorapsız tutmak istiyorum biraz,hoşuna da gidiyor ama ayakları su içinde kalıyor,neden acaba bilgisi olan var mı? (Tuzlamadim o yüzden mi acaba(!))
gencmom_ Maka_Paka Maka_Paka Tuzlamadim o yüzden mi acaba(!)) tuz ben ne alaka 🤣 benim kızımında öyleydi su içinde kalır desem yeridir Normal demişti doktoru 😂
shibalba Maka_Paka benim bebeğimizde çok terliyor 🥹 Genetık miras olabilir ama benim ayağım terlemez hiç, babasınındaöyle
KaynanaYiyen Maka_Paka etrafındakiler tuzlasaydın böyle olmazdı diyorlarsa ondan takılıyordur kafana. Tuz şeker baharat bunlarla alakalı bşr durum değil. Doktorunuza mutlaka söyleyin. Yeğenimde de vardı. Kan şekeri düşmesinden kaynaklı oluyordu.
littleflower Anneannem benim bebeğime de aynısını dedi ama sanmıyorum tuzlamadan olsun😂. Kardeşimin ayağı çok kokar benim çokta terler oğlum ona çekmiş belli ki .
Maka_Paka littleflower Öyle. Geçer inşaallah bakalım kontrolümüzde soracagiz da belki bilen vardır dedim.
Maka_Paka KaynanaYiyen 😂😂 Yani açıklama yapmama gerek yok hemen kaparlar inceyi sandım ama gerek varmış demekki
Fantaezi_leydiiiy Maka_Paka Tuzlamadim o yüzden mi acaba(!)) Keisnlikle tuzlamadigin içindir birde Kaya tuzu kullanmalıydin büyük hata yapmışsn
KaynanaYiyen Maka_Paka hahahaha aşko biz neler gördük burda. Artık kim doğru kim yanlış ayırt edemiyoruz biliyorsun. 😁😁😁😁
merak Benim bebeğimin de hem ayakları hem de vücudu çok terliyor bir günse çarşafta ter izleri kalıyor ama götürmedim doktora bazıları normal diyor etrafımdakiler
Maka_Paka Rutin kontroller var zaten bakalım soracağım. Ayni şeyi yaşayıp belki doktoru bir şey söyleyen olmuştur diye yazdım