Buket57 mesela ortalama 2 günde bir ben karbonatlı bez yapıp temizliyorum. Hafta da bir yıkanabilecek olanları kendi deterjanı ile makineye atıyorum peluş çok kullanmıyoruz zaten toz oluyor astımı tetikleyebilir diye. su kaldırabilen diğer türleri bulaşık makinesine atıyorum hafta da bir ve 2 durulama yapıyorum.