rabiasezer Sezaryen doğum yaptım 4 ay oldu yaklaşık 3.ay falan adet gördüm ama iki kere üst üste bi hafta arayla gördüm simdide 40 gündür görmüyorum bu dengesizlik normal mi veya hamilelik mi anlamadim varmı fikri olan ???
Alerjikrinit rabiasezer benim çok düzensizdi 15 günde bir çok yoğun oldum uzun süre doktora gidin mutlaka ama bana emzirdiğin sürece nırmal dedi
KaynanaYiyen rabiasezer korunmuyorsanız hamile olabilirsiniz. Süt korumaz çünkü bu bilgi kirliliği yayılıyor halk arasında. Ama korunuyorsanız emzirmekten kaynaklı oluyor düzensizlik.
Poncikkkk rabiasezer korunmasız ilişki yaşadysan gebelik olabilir ama doğumdan sonra iki yıla kadar düzensizlik olabiliyor yine emzirme dönemlerinde de aynı şeyler oluyor yine istersen evde testi yap
Alerjikrinit rabiasezer inşallah. Ama 40 kontrolü de önemli içeride parça vs kalmış olabilir diye de bakıyorlar beni muayene edip böyle söyledi
rabiasezer Poncikkkk bende anlamadım ki bı üst üste gördüm simdide 40 gündür yok iki aylık adeti mi hızlandırdı iki haftaya sığdırdı vücudum anlamadım 😂