Merhaba 1 buçuk aylık bebeğim var gudnuzleri uykudan uyanınca sütüm baya oluyor onu emip guzelce karnını doyuruyor ama akşama doğru ve geceleri sütüm hiç yok gibi bu yüzden de emzirirken uyuyakaliyor diye düşünüyorum tam doymadigi için de 10 dk sonra geri kalkıyor hiç mama vermiyorum versem mi acaba ama vermek istemiyorum bı yandan sütüm çoğalsın diye her şeyi yapıyorum ama sadece güzel uykuyla süt oluyor onu farkettim ama gün içinde de uyuyamıyorum doğru düzgün siz de de böyle mi acaba