İyi akşamlar kızlar. Hemen konuya giriyorum. Bir sene içinde 3 tane öğretmen arkadaşımı kanserden kaybettim. Üçü de otuzlu yaşlarda hatta biri komşumdu. 4 yaşında oğlu var, birinin evladı da benim sınıfımda. O kadar üzülüyorum ki aylardır psikolojimi topalarlayamıyorum. Hele çocuklarını gördükçe o gün ben bende değilim. Çok dua ediyorum. Herkesin sınavı başka başka diyorum ama silemiyorum. Bazen uykuya dalamıyorum. Gün içinde sürekli sürekli uyumak istiyorum. Saatlerce uyusam da uykumu almış olmuyorum. Önerilerinize açığım. Rabbim hiçbirimizi evlatlarımızdan ayırmasın. Sağlık sıhhat versin.