fatosbcr2 Ruzgarmom1 kadın doğum doktoruma sordum adetim geçikmişti emziren annelerde regli düzensizliği gayet normal demişti
Ruzgarmom1 fatosbcr2 ben emzirmedim hiç nerdeyse öyle olsa içim daha rahat olurdu ama böyle sebepsiz olunca korktum
1anneem fatosbcr2 olsun canım emzırsede sıkıntı bu ısler bende olamadım bı turlu emzırmıyorumda bı kaza da olmadı ama hıc gecıkmezdı
HtckSym Ruzgarmom1 bende doğum yapalı 10ay olacak. 6. Aydan beri düzenli adet görüyordum bu ay tam 14gun geç oldum sanırım doğum sonrası düzensizlikler oluyor
Ruzgarmom1 HtckSym benimde başımdan beri düzenli olup bu ay olmayınca ki 7 ay geçti doğumun üzerinden insan bir korkuyor demekki olabiliyormuş bugün de test yaptım negatifti geç döllenme dahi olsa çıkardı diye düşünüyorum artık çünkü dün adetimin son günüydü
HtckSym Ruzgarmom1 evet çıkardı. Bende kan test yaptım negatif çıktı, kan verdim onda da çıkmadı. Bugün de adet olunca dedim demek ki düzensizlik oluyor
Ruzgarmom1 1anneem inşallah ya herşey etkiliyor herşey bu adet döngüsünü çok yorucu ya böyle stres altında beklemek
Ruzgarmom1 1anneem ay inşallah olursun yaa olabiliyormuş demekki böyle düzensizlikler ilk defa başıma geldi seninkide böyle bişeydir inşallah olursun bugün yarın
1anneem Ruzgarmom1 ınsallah canım oglum 4 aylıkken gebe kaldım tam 1 yas var aralarında sımdı bırı 4 dıgerı 3 yasında cok kucukler gercekten zor durum
Ruzgarmom1 1anneem cidden bir çocuk bile çok yoruyor iki çocuğu düşünemiyorum Allah kolaylık versin hepimize 🌸
Ruzgarmom1 HtckSym aynen benimde başladı demin ama ilk defa oldu anlam veremedim havalar artık heralde ama bana güzel bir ders oldu hemen yarın spiral taktırmaya gidicem inşallah
569767 Ruzgarmom1 kaç gün gecto oldunuz bende ilk kez bu ay gecıktım stresten artık sinirlerım bozuldu