Herkese merhabalar,
Hamilelikle başlayan ve emzirme döneminde devam eden bir cilt hassasiyetim var. Cildimin kızarıp kabarması için dokunmak yeterli. Eşim suratını suratıma değdirse 2 saat kabarmış suratla geziyorum. Elimi plastiğe değdirdiğim an kabarıyor ve kaşınıyor vs. Hamilelikle birlikte böyle bir durumu yaşayıp düzelen var mı acaba?