derne kızım 8 aylık ben de biraz korkuyla başladım öyle krep falan veremedim tabi hala ama omlet vs yavaş yavaş minik parçalar halinde vermeye başladım,ne zaman hazır hissederseniz o zaman daha katı gıdalara geçersiniz zaten bebeği de gozlemlerseniz onlar ufak sinyaller veriyor, pütürlü veriyordum örneğin ben önce pirinç tanesi sonra biraz daha pütürlü büyük parcalar bıraktım karisimlarda tabi oldukça buharda yumusamis meyveler sebzeler ki en azından damaklariyla diliyle ezebilsin,tavsiyem ilk yardım eğitimi almanız,alamıyorsanız ki ben öyle yaptım bolca ilk yardım eğitim videoları ve yazılar ile bilinçlendim,ilk kural sakin kalabilmek kızım emerken de bogulurdu benim ara ara ama hep sakın kalmayı basardim,şöyle düşünün o an hayatı sizin ellerinizde ve siz paniklerseniz o daha zor durumda kalabilir, sevgiler ☺️🙏