gulistan536_ Kızlar on günlük bebeğim kabız olmuş galiba dünden beri tuvaletini yapmıyor bu sabah ve bu akşam üstü zeytin kadr ve katı yapmisti onerebileceginiz bı şey var mı daha önce başına gelen varsa akil versin
PeekaBoo_ gulistan536_ sadece anne sütü alan bebeklerde 10, mama alan bebeklerde 6-7 güne kadar kaka yapmaması normaldir kendinizi sıkıntıya sokmayın
min_k12421 gulistan536_ benim bebeğimde iki aylıkken mama değişikliğinden ötürü kabız olmuştu yavrum üç gun boyunca çekti. Zeytinyağı mi dersin fitil mi dersin hser birşeyi denedik. Biraz kendi zorladı çıktı baktık çocuk artık ağlamaktan helak oluyor kv sabundan küçük parça kesti ama fitilinden de küçük bir kibrik copunun incelediğinde bir cm bir şey. Koyar koymaz kakalar fiskirarak geldi saniyesinde yavrum o kadar rahatladı ki tabi önermiyorum ama ben çok çaresizdim yapmayalım dedim ama diğer türlu yavrumu öyle görünce tmm yeterli rahatlasın dedim ve yaptılar. Ondan sonra mama degsitirdik daha da olmadı.
gulistan536_ Dilararden her ikisinide kullaniyoruz sütüm yetersiz olduğu için formül sütte kullanıyoruz
Dilararden gulistan536_ kaka sıklığı değil, kakasını yaparken kızarma zorlanma ağrı gibi durumlar varsa doktora gitmelisiniz ama kakasını katı yapıp normal bir şekilde yapıyorsa sorun yoktur 10 güne kadar
PeekaBoo_ gulistan536_ gaz çıkarıyor mu? Kendin kuru kayısı yiyebilirsin ya da kayısı suyu içebilirsiniz ama 10 günlük bebeğe doktor önerisi dışında bir şey veremezsin maalesef
yavrukurt_ Biz de 5 aylık olduk 3 gündür yapmıyor, süt ve mama ilerliyoruz hep yapardı sabah akşam ama 3 gündür yapmıyor . Gaz damlasını bırakmıştım acaba akşam yatmadan versem mi sap simplex??? Çok çok. Az da zeytin yağı mı vereyim?