beyzzsenturkk_ biz dün karışım sürdük öncesinde yıkandık tabi kızımla ama bu akşam tekrar yıkanmaya gerek var mı yoksa direkt süreyim mi ilacı kızıma bi de her akşam çarşaf yastık değiştirmeli miyim nasıl olacak her yeri yara olmuş sürekli kaşınıyor yavrum ilaç aralarında sürekli yıkanacak mıyız yoksa 3 gün kesintisiz mi ilaçlanacağız bir de ek tavsiyeleriniz varsa çok iyi olur
sehpayacarpanserceparmak_ Canim bizde gecirdik fakat doktorun yazdigi ilac hic fayda etmedi xiabion diye bir losyon var hem cocuk hem yetiskin o bizde cok ise yaramisti arastie istersen. Birden ben 2gunde bir degistim carsaflari cop posetine hava almayacak sekilde koy 3gun beklesin sonra 90derecede yika ve beyaz sirke kullan yikarken biz bunlari yapmistik
beyzzsenturkk_ sehpayacarpanserceparmak_ ya bize de bi karışım yaptırdı ama sadece kasıntıyı hafifletiyo yine kaşınıyorum ama eşime verdiği krem ölüm kokuyo yatakları ayırdım tahammülüm kalmadı kokusuna öyle iğrenç bir şey gerçekten çok sıkıldım kurtulamıyorum gibi hissediyorum koltuklarımı halılarımı nasıl temizlicem bilmiyorum sirkeyi hangi göze koyuyorsunuz bende kıyafetleri poşetledim havasız kalsın diye yarın yıkıcam ama renklileri nasıl kaynatıcam bilmiyorum yüksektr yıkayınca da renk değiştiriyorlar☹️☹️☹️☹️☹️☹️
sehpayacarpanserceparmak_ Sirkeyi ben sivi deterjan bolumune katmistim,benimde bebegim 3aylik filandi o zaman inan gece 12de onu uyutup koltuklari yemek masasi sandalyelerini filan silmistim bu arada bizim neredeyse 8 9ay surmustu..