papatya0909 reyhan12 sonradan aniden meydana cıktı 6,7yıl oluyor ilk nöbeti ysadık sonra 2.3derken önceden hic bayılma yokdu aniden oldu ilk nöbeti
papatya0909 Poyrazinorhaninannesi33 bizimde bardak varken patlamıs bardak merdivende allahım hepsinin yardımcısı olsn cok zor ben bide uzakdaym baska kardesm de yok bana cok zor oluyor