Oğlum astım hastası olduğu için almıştım nimo marka bizdeki.korona zamanı aldığım için 1000 TL idi şuan bilmiyorum ne kadardir. ben gayet memnunum 3.senesi olucak ve diyelim bir sorun oldu mesela bizimkinin maske takılan yerini küçük kızım kırdı anında irtibata geçtik alerjik astımı olduğunu ve günde 2 kez hava almasının zorunlu olduğunu söyledik çok kibar bir beyefendi ilgilendi ve 24 saat içinde makinenin başlığı elimize geçti sorunsuzca.