Arkadaşlar psikolojik olarak gerçekten o kadar kötüyüm ki artık oturup ağlıyorum..
Oğlum 2 yaşında ve bez kabul eden bir çocuk deildi yazın kendi isteğiyle bezi bıraktık herşey yolundaydı bu son iki aydır ciddi bir gerileme yaşıyorz sanki yeniden öğreniyor gibi.. altına yapıyor öyle söylüyor tuvalete gidelim mi diyorm çiş yok dio yine de götürüyorm yapmıyor bazen de bir saat kalıyorz öyle yapıyor. En kötüsü tuvalette yapmıyor yaa çıkıyorz giydiriyorm paat altına yapıyor..
Kocamda her aradığında tuvaletteyz.
Akıl verin lütfen napim..