Svgcarim Arkadaşlar oğlum 19 aylık olmak üzere. 4 gün önce kabız olmuştu kayısı felan düzelttik. Ama 3 gündür çok çok fazla yani nerdeyse her dakika gaz yapıyor sürekli uzun ve fazla sesli. Karnını mı üşütmüş oluyor. Napabilirim ?
Svgcarim MinikPandam_ sürekli ayağında çorabı var çıkarmam. Uyurken çıkarıyordum ama 3 gündür uyurken de çıkarmıyorum. Ama evde mesela ev terliği pandıf felan giymez hemen çıkarır sadece çorap
MinikPandam_ Svgcarim olsun benim kızım da öyle. evde çorapla geziyor sadece ama ayaklarını sıcak tutmaya yetiyorsa sıkıntı yok