aynurvvv Normal doğum sonrası HEMOROİD olan var mı? 9 gün önce doğum yaptım hemoroid olmuşum. Anestol krem ile proga diye bi krem kullanıyorum. Ama dışarıdaki bezler işeri hiç toplanmadı. Neden
Boygirlmomm aynurvvv ben de yasafim malesef popomun ustune oturamiyodum😄 sari kantaron ve at kestanesi kremi iyi geldi
aynurvvv Ya dışarıdaki bezlerden çok rahatsız oluyorum. Hem acıyor hemde psikolojik olarak. Bezeler içeri girdi mi? Bunları kullanınca hemoroidden kurtuldun mu?? 😔
sevdanuralt Ben sezeryan olmama rağmen bende oldum. Acı tüketme. Her akşam bir yemek kaşığı hakiki zeytin yağı iç her yemekte çorba iç bol sıvı tüket ılık suda oturma banyosu yap geçiyor canım