6 ay 19 günlük bir oğlum doğumdan 3.5 ay sonra doğum doktoruma gittim rahim ağzı incelmiş dedi emzirdğim için 1 aylık sadece 1kutu adetim gelsin diye cyclo progvana diye doğum kontrol hapı verdi adetim geldi 4 ekimde adetim geldi ondan sonra 6 kasım ve 4 aralıkta geldi yani 4-6 arası geliyordu fakat bu ay gelmedi dün 1 gün gecikme ile test yaptım negatif acaba gelmezse hala bir kaç gün sonra pozitif çıkabilir mi sizce