sarfinazar 2,5 aylık kızım var. 3 gün oldu kaka yapmadı. Biraz huzursuz. Aynı problemi yaşayıp doktor önerisi alan var mı?
gunesinayi0301 sarfinazar eğer bebeğiniz huzursuzsa acile gidin lavman yaparlar benim bebeğim de 4 aylık hala kaka sorunu geçmiyor fitil verdiler onu yapınca yapıyor huzursuz da tabii götür geçmiş olsun ☺️🥺
Duru1mom Yalnızca anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Bebek eğer çok huzursuzsa bir doktora götürün evde bir takviye vermeyin bence
yhanne sarfinazar bana iki tane doktor bı çay kaşığı zeytinyağı icirebileçegimi söyledi mama veya sütle verebilirsiniz