minikkus85 Artık adetim başlasın istiyorum 5 aylık bebeğim gelen giden yok, karnım davul gibi. Ne zaman adet oldunuz hep emzirip hem mama veriyorum sütüm zaten az
Xcbaby minikkus85 arkadsim bir sene olmamıştı ben de olmam diye seviniyodum ne guzel ped derdi yok amaa 2bucuk aylikken oldum ne yazik ki 😅 kişiden kişiye degisiyor siskinligin sebebi farkli olmasin
Daghan20 minikkus85 ben ilkinde tam 13.ay oldum doğumdan sonra. Şimdi 2.yi doğurdum 5 kusur aylik. Bu ara ağrım oluyor bilemiyorum bu sefer ne zaman olacak. Bazısı 40i çıkınca oluyo5. Değişiyor. Ben full cukcuk emziriyorum.
gencmom_ minikkus85 sütle reğl bi bağlantısı yok zaten ben emziren anneyim 40 ım çıktı adet oldum 1 sene normal görüyor doktorlar için rahat değilse git doktora muane ol
turkan2_ Ay benm 6aylik olufak hale gelen giden yok leknmem oldu tek sknti bastı beni ilk kziimda 4aylkti olmştm yoğun olurdu bizde hem ek gıda hem anne sütü aliyo etkisi var mıdır ki anlmdm giti🤦