Mervvv ben ateşi çıkmasını beklemeden eve gelırngelmez calpol vermiştim. 2 sefer verdım ve bişi de olmadı cok sukur. Ama o 3 aşı sayesınde oglumun gozunde aglarken ılk drfa yaş gördüm ve cok korktu 3 4 gun sırt ustu yatırırken hep agladı yıne canım acıcak sanıp herhalde.cunku her ası sonraso hemsıre bebegı sakınelstırmem ıcın kucagıma aldırttı yavrum her sedyeye yatısında bı daha bı daha yrdı ıgne🙈