Tombikdonerartikcokpahali Cansut2719 teyzemin eşine çaydanlık şakası yapmıştık. Çaydanlığın içi boştu ama eniştemin pantolonu ıslanmıştı 🤣 garibim korkudan altına etmiş cahillik bizdeki de işte
1Annevekizi Cansut2719 düşündüm o kadar az komik anım var ki aklıma gelmedi bile bari yazılanları okuyalim🥲
Binnur_cam pasaklisinkukuli töbe bismillah o niye kız 😅 Ay benim eşim kuafördü evlendiğimiz zaman hem topuzumu açıp hem gelinliğimin ipini çözmüştü 😅
_Mine_ pasaklisinkukuli senin gene iyi benimkini kaynanam çıkarmıştı bendekide salaklık cahillik beklessene kocanı oda dememişti birşey ah ne cahilmişim 😂
Binnur_cam Cansut2719 ay benim eşim ilk evlendiğimiz zamanlar beni korkutup küfür ettirmeye bayılırdı çünkü ani reflex olur has… derdim 😅 Bir iki kere güzel korkuttu korkmamdan ziyade küfür etmeme çok gülmüştük 😅 Sonra bi gün yatağın öbür tarafına saklanmış gene beni korkutucak bende baktım evde bi sessizlik hakim dedim binnur hazırlan kocan gene saklambaç oynuyo o beni yatağın ordan birşey alcam diye beklerken ben arkasına geçip bi bağırdım napıyon sen orda diye ödü kopmuştu Allah canını almasın dedi bende dedimmm öyle denmezzzz küfür etcen daha iyi oluyo 😅😅😅
pasaklisinkukuli Binnur_cam eşim tutturdu gelinlikle eve girme yeni evli oldugumuzu anlar hırsız girer diye o yüzden kv evinde kıyafet değiştirip eve gittik eşimin taktikleri işte e tabi kv evinde koca acamıyor 40 kişilik evde görümcemle duygusal anlar yaşadık onun gelinliğini de ben giydirdim bizim kader böyleymiş 😁
Lahmacunayran Eşimle ilk evlendiğimizde eşim evli olduğunu unutmuş annesinin evine gidiyormuş aradım nerde kaldın diye o arada dedediki aaaa ben unuttum evlendigimizi anneme gidiyom dedi benim için komik değildi tabikide ama bazen hem güler hem sinirlenirim
baharma Lahmacunayran biz de bir yıllık evliydik o zamanlar. Eşimle gezerken, bu ütüyü alalım evlenince kullanırız, demiştim. Yarılmıştık🤣🤣🤣
Binnur_cam pasaklisinkukuli anaaa hırsızlık olayı için mantıklıda aynı evde yaşamak zor ya Allah sabır versin 🫣 Ben gelinlikle cıkmıştım korkuyoduk bizde ama birşey olmamıştı şükür evime gelinlikle giresim vardı 🤭
aliye_kissacik07 Büyük oğlum bebeğin yanına uzanmış kulağına ezan okuyor hocadan gördüğünü yapiyo o arada bebek yüksek sesle öksürük gibi oldu büyük oğlum korkudan havaya zıpladı zor sakinlestirdik bebekten öyle ses çıkmaz anne çok korktum diye diye sakinlesti
Binnur_cam pasaklisinkukuli ayy bi an öyle sandım yanlış okudum ozaman . Ee dur şimdi zekam yeni düştü yemek yiyince 🤣yeni eve gelinlikle girmeyelim hırsız girer düşüncesi var görümcenin evinede gelinlikle girmedinmi oraya girerdi bu sefer Allah korusun
mormilena Cansut2719 doğum yapacağım zaman o kadar sancım vardı ki bebek hazneye bile inmemisti açılma yoktu 16 saat öldüm eşimin enistesine dönerek nolur şöyle beni sezeryana alıp bunu çıkarsınlar diye bağırmıştim.O da şok olmuştu çünkü beni hiç o halde gormemisti ses tonum berbattı mütevazı naiftim oysaki 🤣🤣🤣halende gülerim🤣ensiteye selam verip direk başımı eğerim🤣🤣🤣🤣