Benim bebeğim 2 22 günlük uyuduğu saati ve kalktığı saati kaydediyorum belirli düzene sokmak için ama olmuyor siz kaydediyor musunuz Sabah öğle akşam ve gece uykusu yapmaya çalışıyorum maalesef ki bir türlü beceremedim siz nasıl yapıyorsunuz tecrübeli anneler beni bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler