Bebeğim 5 aylık ama geceleri sürekli uyaniyor. Yarım saatte veya bir saatte bir. Ya pispislayarak geri daldiriyoruz ya da emzirerek. Tok olduğundan eminim çünkü memede direk uykuya dalıyor. Çok yorulduk. Çözümde bulamadik. Neden böyle anlamadık. Fikri olan varmi aranızda? Ya da bir önerisi olan