arasegeannesi Merhaba sevgili anneler. Bir aylık bir oğlum var. İki haftalıktan beri sürekli ıkınıp zorluyor. Aslında gazını da çıkarabiliyor ama neden sürekli ıkınıp zorladığını anlamadım. Uyurken bile yapıyor. Bu gaz mıdır sizce normal mi böyle yapması
Xcbaby arasegeannesi benim kizim da ikiniyordu birden kesildi büyüdükçe o hallerini videoya cekmedigime pismanim suan cok tatli her halleri
Gakkoyenge Çok normal büyüyünce geçiyor gazını kakasını bu şekilde yapıyor doktorum sıfırdan her şeyi öğreniyor ıkınmayı öğreniyor sonra kakasını yapmaya başlayınca geçicek dedi zaman geçti düzeldi genede doktora götür başka bir şey olmasın şimdi ne desek boş
arasegeannesi Gakkoyenge umarım bizimde geçer. Alerji belirtisi olmasından korktum biraz açıkçası. Bir ay kontrolünde danışacağım bakalım doktora. Çok teşekkür ederim 🙏