Allahim böyle insanların eline düşürmesin ne de zor olmuş yaşamak hersey gitmiş huzur aile edep haya saygı saygı yani kısacası kıyamet alametleri insan durumu varken de bu kadar aç gözlülük yapmaz bugün sana yarın bana ne çabuk unutuyor insan deprem olalı 1 sene olmadı zam yapipta ertesi gün hep beraber ateş başında ısınan ev sahibi ne çabuk unuttu ibretlik çok hikya var ama anlasalar