elfgokce Bebeğim 4 buçuk aylık. Doktorumuza sormayıda hep unutuyorum. Bağırsağından hep sürekli gurul gurul ses geliyor. Gaz mı birikmiş oluyor. Sürekli duyuyorum bu sesi. Dışarıdan baya duyuluyor. Elimi koyunca elim titriyor