ysmnp Kızlar alerjik mama kullanıyor bebeğim bu ay başladık doktor 9 kutu yazmış ama yetmeyecek sanırım 1 ay olmadan bitecek gibi duruyor 1 aydan erken sürede biterse tekrar yazdırabiliyor muyum? Yoksa 1 ayın dolmasını beklemek zorunda mıyım
Gamzeay1 ysmnp bebeginiz kaç aylık da hemen bitiyor benm kızım 1.5 yasında tüm biberon yaptıgım halde kalıyor bazen
nuroner ysmnp beklemek zorundasınız bizim de ayda 10 kutu hakkımız var , yeni ay girince yazdırabilirsiniz demişti doktor
sehpayacarpanserceparmak_ Sanirim 1ayi doldurmaniz gerekiyo ama 1ayda 9kutu nasil bitiyor ki bizede 10kutu yazmisti her ay 3 4kutu artardi nerdeyse