Oglumvebennnn ne alaka ya sütü onun gibi dengesiz insanlar dışında bir şey etkilemez. Süt yeme içmeden çok psikolojik ve dinlenmiş olmakla oluşan bir şey.
Ben doğumdan sonra defalarca kuru fasülye baklagil yedim içtim oğlum bir gece bile gaz sancısı yaşamadı. Gazlı bebek gazlıdır. O yeme içme olayı da yalan tamamen. Alerji demiyorum bakın anneden bebeğe gaz geçmez. Ondan bahsediyorum istediğiniz sağlıklı olan her şeyi yiyebilirsiniz