yesim42 Kızlar uzun süredir geçmeyen bir durum kötü kokulu ve sarı yeşil renkte akıntım oluyor sürekli. Bu durumu yaşayan var mı ?
bayankivircik yesim42 Maalesef enfeksiyon yani vajinal mantarınız var Kadın Doğum doktoruna gitmeniz gerekiyor daha da ilerleyip daha da kötüleşebilir
Cansuarel6 yesim42 ben hamilelikte çok yaşadım antibiyotik kullandım defalarca tekrarladı bol bol su için az su ictigimde tekrarlıyor bir de kızılcık suyu için enfeksiyonu azaltıyor diyorlar