Baby90 valalha ben 4 gün önce korona oldum sezeryan olmuştum oğlum 2 aylık 4 gündür öksürmekten dikişlerim bile ağrıyor artık kan kusacam diye korkuyorum hiç geçmedi bu öksürük oğlumda bu sabah 3,4 kere öksürdü artacak diye korkuyorum eşime de geçti galiba oda hapşırıp duruyor ne illet bir hastalık bu ya