Burcugms11 Öncelikle merhaba. Hastaneler tıklım tıklım çok illet bir hastalık yaygın yine. İki gündür bebeğim ateşleniyor. 39°’ye kadar çıkıyordu. Dün akşam acile götürdüm KLAMOKS başlattı. Fakat gece tekrar ateşi yükselince bugün çocuk doktorumuza götürdüm. Dörtlü virüs testi yaptı hepsi negatif çıktı fakat beyaz kan hücresi düşük olduğu için bu çocuk influenza testi negatif bile olsa dedi. ENFLUVİR başlattı. Geçiren var mı? Ne zaman olduğu hakkında bir bilgim yok. Nereden bulaştı bilmiyorum. Fakat 2-3 gündür ateşi var
Sarpsmomm Burcugms11 şuan hastayız ailecek bebeğimin 2 gün ateş sürdü ateş düşürücülerle zor düşürdük çok illet bi şey o ilacı da doktor verdi ama içiremedik maalesef ilaçlı hava veriyoruz daha iyi şükür
simseklivekalpli Burcugms11 influenza testi negatifse enfluvir mantıksız. Bir sorun veriliyorsa aferin verebilirsiniz. Bu ara değişik bir salgın var çocuklar hep kırılıyor.
sonbezbukucu onu bilmiyorum ama antibiyotik çok etkili, ishal yapabiliyor dikkatli ve düzenli kullanmanızı öneririm. kızıma da kullanmıştık 2.gün eski haline gelmişti düzelmişti tabi dr ne kadar dediyse kullanmaya devam ettik
sedabyrktrmala Bizde rsv virüsü pozitif çıktı solunum yolunu hedef alan bir virüsmüş 2 aylık bebeğimin ciğerleri hep dolu 2 kere hava tedavisi ve nefes açıcı iğne yaptılar enfluvir ve klamer kullanıyoruz ama hala düzelmedi
Burcugms11 sedabyrktrmala Beklediğimiz alanda bir çok çocuğun Rsv pozitifti. Bir çoğunun da Domuz Gribi testleri..
Burcugms11 simseklivekalpli Hastaneler tıklım tıklım. Çocuklar tam toparlanacakken hoop tekrardan başlıyor