Herkese merhaba,
Kızım birkaç gündür dinlettiğim müziklerde dönerek dans etmeye başladı. Bir kere de ortasında yuvarlak desen olan minik bir kilimin etrafında dönüp durdu. Ben bunları dikkate almalı mıyım? Nasıl bir dönme hareketi otizm belirtisi olabilir?
Tv izlemiyor, ismine dönüyor, komut alıyor. 18-20 net kelimesi var ve derdini anlatabiliyor. 14,5 aylık.
Bir de bunlar olunca otizm olmuyor diye net konuşulabiliyor mu? Kesin mi? Eğer bir tedaviye ihtiyacı varsa normal görüp eksik bırakmak istemediğimden soruyorum.
Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkür ederim🌸