Enesinannesiii Bebeğim 15. Aynınin içinde ve 2 buçuk aylık hamileyim 3 farklı doktora gittim hamileliğinin 6. Ayına kadar emzirebilirsin dendi kısaca ama cevremdekiler 3 aylara girmeden kes 3 aylarda çocuk sütten kesilmez diyorlar batıl inanç inanasım yok ama aklıma da takılmıyor değil sizca napmaliym 🤦🏻
KaynanaYiyen Enesinannesiii canım lütfen batıl inançlara inanma . Komikler cidden bu büyükler. Doktor ne dedi ise onu yap. Kitabını okumuş bu adamlar.
_tuuggcce_ Doktorunuzu dinleyebilirsiniz., onlar bizlerden daha iyi biliyorlar. Zaten 1 doktorla kalmamışsınız. Ama aklınıza çok takılıyorsa bebeğiniz 15 aylık olmuş. Daha fazla emzirmek isteyebilirsiniz ama büyümüşte zaten