rasel Bebeğim kabız 20 gündür kendisi yapamıyor mamadan olduğunu düşünüyorum önceden böyle bir sorunumuz yoktu neocate alerji maması kullanıyoruz ama kabızlıgı geçmedi aptamilin alerji maması nasıl o da kabız yapıyor mu denediniz mi yazar mısınız
sema_068 rasel o bize de kabızlık yapmıştı. Dulcosoft ya da duphalac verin doktor bize verdi işe yarıyor ne kadar bebeğiniz
ssunacicek rasel aptamil kullandm yaptı hip yaptı aptamil presnyyo kullandm tamamen gecti 3 aydır asla kendi yapmıyodu ve denemedğim yapmadıgım sey kalmadı sadece bu mama iyi geldi smdi günde 3 kere dalan yapıyo kendi çok şükür
sema_068 rasel evet Alfamino aldık bu da kilo aldırmıyor. Şu an başks problemler var sonrasında evolvia alacağım muhtemelen o güzel kilo aldırmıştı
rasel sema_068 alfamino kabız yaptı mı canım ? Bizde öyle bir sorun olmadı 20 günde 800 gram aldı ama kabız sorunumuz oldu
rasel sema_068 anladım canım aptamil pregomin snyeo kullandın mı canım probiyotik varmış bunun içinde
rasel sema_068 evet canım var ben bugün denemek için aldım akşam eşim getirecek probiyotik varmış bunun içinde iyi gelirse bunu raporlatıcam
rasel sema_068 gaz bizde geceleri çok zorluyor gündüz değilde sancılanıyor bazen ama kabızlık yaptığı kesin genelde herkeste var herhalde
rasel busyy1710 canım başta bizim ki doyacak kadar içiyordu bende çay kaşığının ucu kadar pekmez kattım 5 gün boyunca azaltarak gittim şimdi sade içiyor