Kızlar herkese hayırlı günler mutlu hafta sonları dilerim kızımın yaklaşık 2 aya yakındır kasığının sol tarafı bağırıp çağırdığı zaman bı yerden hoplayıp zıpladığı zaman kabuklu fındık kadar şişiyordu dün çocuk cerrahisine götürdük doktor elle muayene ettiğinde öksür dedi kızım öksürür gibi ıkınır gibi tuhaf bişey yaptı ve orası yine kabuklu fındık kadar şişti doktor fıtık var dedi ne yapıcaz dedik eşimle doktorda ameliyat olucak başka tedavisi yok bunun isterseniz daha fazla büyümeden ben haftaya salı ameliyatını yaparım zaten kapalı ameliyat yapıyorum çocukların göbek kısmında boşluk oluyo ordan giricem 1 gece yatırırım dedi bizde tamam dedik bu arada kızım 11 gün sonra 5 yaşına giriyor 10 yaşındayken bende kasık fıtığından ameliyat olmuştum zor bı ameliyat değil biliyorum hatta kızımın ameliyatı daha da kolay geçer belki kapalı olduğu ve fıtığı da küçük olduğu için, benim açık olmustu ameliyatım izi hala belli oluyor 19 senedir ama kızım için korkuyorum ve başına gelen varsa çocuğunu fıtıktan ameliyat ettiren varsa ameliyat sonrası eve çıkınca nelere dikkat etmem lazım neler yapmam lazım bu arada 2 yaş 5 aylık da yaramaz bir oğluşum var ameliyat sonrası kızımın bı yerine zarar verir diye korkuyorum bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz lütfen. Uzun oldu hakkınızı helal edin zamanınızı aldım şimdiden cevaplayanlara teşekkür ederim