Merhabalar hanımlar ben ailemden km lerce uzakta yaşıyorum bebeğimi de yalnız büyütüyorum geçen gün ailemin yanina geldim birazcik da olsa dinlerim sanmıştım ancak 10 aylık kızım bana daha çok düşkün oldu kucağımdan inmiyor ufacık ağlasa annemler hemen tedirgin oluyor inanin iki günde daha cok yoruldum