1prensesannesi__ 2 aylık bebeğim var ve hangi tür şarkılar,ninniler ve hangi kitaplardan almaliyim önerilerinizi alırım kizlar şimdiden teşekkür ederim 🥰😇🫠
FirdevsHaniminKiziKonusuyor 1prensesannesi__ hayvan sesleri cikarabildiğim tekerlemeler söylüyorum. İngilizce olarak da söylüyorum Türkçe de. Ali babanin ciftligi mesela hayvan seslerini cikarinca cok hosuna gidiyor gülüyor. Bazen kendim uyduruyorum bir seyler😅 ingilizce çocuk sarkisi Old McDonald var onu söylüyorum. Ve bol bol konuşuyorum gelişi guzel doğaçlama masallar anlatiyorum. Ebebek de ilk elkitabim var en uygunu o şu an. Bir de çıngıraklar