Nursenayasin Kızlar bebegım 11 aylık ilk 6 ay rutin kontrol her ay gıdıyorduk hıc bı sıkıntı olmadığını söyledi doktor ama suanda ne zaman bezını açsam sanki yumurtalıkları yukarda gıbı yanı torbasında degıl yaşayan varmı bu durumu ?? Endişelenmelimiyim
Dery9-2 Nursenayasin Bence hemen bı doktorasını götürün normalinden farklı ise. Yinede bı bakılsın. Sünnetli değil ise bu durumlarda hemen sünnet öneriyorlar toparlıyor. Umarım hiç bir sorun yoktur ❤️
delirmeceler Nursenayasin yanlış anlamadıysam yumurtulalıkları şiş durmuyor diyorsunuz sanırım benim oğlumun yumurtalıkları gözükmüyor bile ama düzenli kontrollerde hiçbir sıkıntı gözükmedi her bebeğin sarkık durmıyacağını söyledi doktorumuz yinede kontrole götürün içiniz rahat etsin