Eb2 merhaba biz 1 hafta önce yaptırdık 10 aylık bebeğim. Doğunca uzayan sarılık hastanede yatış derken yaptıramadık. Bence ne kadar erken o kadar iyi. Daha erken yaptırabilseydik yapardık. Enfeksiyon uzamış sarılık derken süreç yorucuydu bebeğimizi düşünmekten aklımıza gelmemişti. Hem çabuk iyileşir hem de daha dönmeden ayaklanmadan rahat olur. Bizimki acıdan değil ama sünnet olurken yattığı için sünnet işlemi bitene kadar ağladı ne yaparsak yapalım. Büyüdükçe yatmak bile istemiyorlar. İlk gün zor geçiyor sadece çok ağlıyor sonra geçiyor düzeliyor 1 hafta olmadan iyi oluyor. Bir doktorla görüşün isterseniz yaptırırsınız ona göre