tazeanne1417 canım osmaniye de oturuyordum, orda yaptırmıştım (depremden sonra kaynanama köye geçince yaptırmıştım osmaniye de , kendi evim hasar almıştı) .. sonra taşındım başka il e ama hala takip ediyorum çok iyi bir salon. İlk evlendiğim zamandan beri oraya giderim hep 🫠