İki yaşındaki bebeğim halıya yüz üstü düştü ve çok az burnunda halıdaki sürtünmeyle çizik olmuş ve burun içinde kan gördüm akmadı ama kan var. Acile götürsemmi diye düşünüyorum ama bu aralar çok feci bir salgın olduğu için bundan da çekiniyorum ? Sağlıkçı olan veya tecrübesi olan varsa yazabilir mi kırık nasıl anlaşılır? (şuan babası buz tutuyor bu arada)