Kızlar dün doktora gittik doktor kızıma makat çatlağı olmus dedi ilaç yazdı bide demire başlayacağız dedi herneyse bu ilaçları aldık cebime koydum eşimde bugün alacaktı ben eşime verdiğimi düşünüyordum kağıdı ama bende yok diyor doktor e nabıza girmemiş ilaçları daha önce acil birşey için gittiğimizde bakamam randevu olmadan demişti yani şimdi gitsek ilaçları tekrar yazdırmaya alır mı içeri bilmiyorum eczaneden sorup alsam mı ki herhangi bir markayı yoksa altı üstü iki ilaç beş dakika yazar mı ki doktor ne yapsam bilemedim :( bakmadığım yer kalmadı yok kağıt yok muhtemelen cebimden düştü gitti.