1 1.5 senedir paylaşma durumunu yenmeye çalışıyoruz ama ben düzeltmeye çalıştıkça durum daha berbat oluyor
Oğlum 2.5 yaşında ve paylaşmıyor
Normal diyorum düzelir diyorum çoğu çocukta bu sorun oluyor ben merkezci zamanları diyorum düzeltmek için konuşuyoruz sürekli oğlum biri senin biri arkadaşın hadi oğlum birini ver yok olmuyor
Herkesin elinden bir şeyleri alıyor hep benim kendinindekiler de karşı tarafınkiler de onun
Dün arkadaşım ve oğlu bize geldi
Burnundan getirdi çocuğun
Çocuk neyi ellese benim diye koşturarak aldı
Anlatıyorum kendini kitlemiş durumda duymuyor
Ve maalesef birde ittirme huyu dün başladı
Ben düzeltmeye çalıştıkça durum daha kötü oluyor
Nasıl yapacağım bilmiyorum yoruldum çenem ağrıyor artık konuşmaktan