arsentopik emiyorsa eğer kendine çok iyi bak benimkide 1 aylıkken olmuştu ve baya yoğun gripti burnunu açmaktan kanattığımı biliyorum burnunu açık tutmaya bak nebulizatörle serum ver boğzına iyi geliyor biraz öksürtüyor ama kusturuyorda en azından ciğerlerine inmiyor