Brcuak Kuzum 4 ay 14 günlük geceleri saatte 1 kalkıyor birisi bi şey desin ben mi hata yapıyorum nede kalkıyor sürekli ne yapmam gerek
Hiravzem Brcuak İnan biz 5 aylığız ben şimdiye kadar hiç görmedim Bebeğimin geceleri rahat uyuduğunu özellikle son bir aydr aşırı derecede huysuz ve sürekli ağlıyor geceleride aynı bende çok muzdaribim bu konuda😞
OzlemAlisa Brcuak sen hata yapmiyosun canim bu 4. Ay geliyooor bebislerin uykularını alip goturuyor resmen😔 ben en son rezene, anason verdim cok az. 2 kez uyanip.emdi uyudu. Bu sefer vicdan yaptim korktum valla