Bizde de öyleydi öğürsüğünde biraz bekleyip yine tutturmaya çalışıyordum daha çok damağına değdirmeye deneyin konmple ağzına götürmeyin çünkü ucu büyük gelebiliyor ilk zamanlarda çok uykusu varken emzirme pozisyonunda verdim o şekilde alıştı ama yine de arada öğütüp diliyle geri itiyor biraz denemeden sonra tutuyor