Zeynep-gerda Kızlar merhaba hızlıca geçiyorum kasım ayında boş gebelikten dolayı kürtaj oldum 3 gündür göğsümden süt geliyor bu arada 15 aylık kızım var hamile olduğumu öğrenince sütten kestim yani bu normal mi yaşayan oldu mu
Yagmur0507 Zeynep-gerda Ben sütten Eylül ayında kestim hala sıkınca süt geliyor . Sütün çekilmesi uzun sürüyor diyorlar
Zeynep-gerda Yagmur0507 kesilmişti aslında hamileyken ve kasımın 20sinde kürtaj oldum şimdi gelmeye başladı ve çok pardon ama irin gibi akıyor