beyzanrkorkmaz Benim arkadaşım hamileliğinde de emzirirken de sigara içti. Bebeği doğdu doğalı astım tedavisi görüyor ama bir gün olsun acaba sigaradan olmuş olabilir mi demiyor. Bu çocuk niye hasta, deyip deyip üzülüyor. Kesin sigaradan diyemem elbette ama insan bir korkmalı bir düşünmeli bunu. Balkonda sigara içince bile üzerinize sinen koku 40 dakika boyunca etkisini sürdürürmüş. İçtiğiniz sigara hem süt yoluyla hem de koku yoluyla bebeğinize kesinlikle gidiyor. Bebeğinizin bundan nasıl etkileneceğini biz bilemeyiz. Çocuktan çocuğa değişir.