Defnem2222 Merhaba emzirme sürecini bitiriyorum fakat göğüslerim çok ağrıyor acaba ne yapsam geçer kızlar aşırı şiş :( göğüs pompam kırılmıştı oda yok suan ne yapacağımı şaşırdım . Tecrübeli annelerden yardım istiyorum
Ege45 Defnem2222 bilen anneler yazar daha önce burda okumuşum ilaç varmış sütü kesen yada azaltan çok konuya hakim değilim